Oferta... Kontakt... Serwis... O firmie...
 
Serwis
  Firma NEXEN Tomasz Świątek wykonuje serwis gwarancyjny oraz naprawy pogwarancyjne.
Diagnostyka dostarczonych urządzeń i wycena naprawy jest bezpłatna.
W przypadku napraw pogwarancyjnych klient otrzyma wycenę naprawy. Po otrzymaniu wyceny można zrezygnować z dalszej naprawy bez ponoszenia kosztów. W takim przypadku klient musi na własny koszt odebrać wysłane urządzenie.

  Aby zgłosić urządzenie do serwisu należy:
-Wydrukować i wypełnić formularz zgłoszenia do serwisu, dołaczyć go do wysyłki.
-Wysłać urządzenie do serwisu pod adres podany poniżej(Informacje teleadresowe).
  Pdf Formularz zgłoszenia do serwisu Dokument w formacie PDF.
  Informacje teleadresowe  
 
   
Nazwa: NEXEN Tomasz Świątek
Adres: ul. Podleśna 8/10 lok. 3
05-091 Ząbki k/Warszawy
woj. mazowieckie
NIP: 113-133-16-20
REGON 140853493
 
Telefon: 22-253-81-98
508-729-416
 
E-mail: biuro@nexen.net.pl
   
  Biuro czynne:
Poniedziałek: Zamknięte
Wtorek: 9-17
Środa: 9-17
Czwartek: 9-17
Piątek: 9-17
UWAGA! Przed przyjazdem do biura prosimy o kontakt telefoniczny.